PAGALBA

Mainu.lt – tai mainų platforma, kur dalyviai gali siūlyti savo daiktus mainams, o kiti bendruomenės nariai gali juos įsigyti naudodami virtualius M€ arba realius pinigus. Čia dalijamasi, keičiamasi ir suteikiamas antras gyvenimas naudotiems daiktams. Pagrindinis mūsų tikslas – skatinti atsakingą vartojimą, užtikrinti saugius mainus ir patogų procesą abiem pusėms.

Mūsų pagrindiniai principai:
Mainai – tai keitimasis daiktais ir patirtimis, o ne prekyba.
Virtuali valiuta – M€ taškų sistema leidžia patogiai atsiskaityti už daiktus.
Saugumas – kiekvienas sandoris vykdomas per platformą, daiktai siunčiami paštomatais, o jų vertė užlaikoma iki sėkmingo mainų užbaigimo.
Atsakomybė – jei mainai nepavyksta, M€ arba pinigai grąžinami į vartotojo paskyrą be papildomų mokesčių.

Mainu.lt padeda išvengti nesaugių sandorių socialiniuose tinkluose. Kiekvienas dalyvis turi paskyrą su virtualia pinigine, kurioje kaupiami M€ už sėkmingus mainus. Juos galima panaudoti kitiems mainams.

Kaip vyksta mainai?

Visus daiktus, kurie neranda vietos jūsų namuose! Galite siūlyti mainams daiktus, kurių nebenaudojate – norėdami iškeisti juos į naujus arba tiesiog atsikratyti nereikalingų dalykų.

Nors specifinių ribojimų nėra, populiariausi (t.y. lengviausiai iškeičiami) daiktai:

  • Tvarkingos ir geros būklės
  • Švarūs ir veikiantys taip, kaip numatyta
  • Tokie, kuriuos būtų malonu naudoti kitam asmeniui

Svarbu: Būtinai detaliai aprašykite visus daikto trūkumus (įbrėžimus, defektus, veikimo ypatumus) skelbimo komentaruose. Daugiau informacijos rasite pagalbos skiltyje "Ką reiškia daikto būklė ir ką rašyti komentaruose?"

Pradėkite pasapausdami mygtuką "Įkelti" pasirinkite kategoriją ir toliau pildykite skelbimo formą.
Daugelis knygų jau yra sukeltos į mainų platformą, tad jums nereikia įkėlinėti aprašymų ar fotografijų.
1. Per paiešką raskite norimą.
2. Paspauskite Mygtuką Siūlau.
3. Nurodykite būklę ir pridėkite komentarus.
Jei siūlote daiktą tai teks pilnai pateikti aprašymus su foto.

Įkeliant daiktą pardavimui, turite nurodyti jo būklę, pasirinkus variantą iš išsiskleidžiančio meniu:
Nauja. Visiškai naujas, nenaudotas, originalioje pakuotėje.
Mažai naudota. Labai geros būklės naudotas daiktas be jokių nusidėvėjimo žymių ir defektų. Nėra originalios pakuotės arba ji buvo atidaryta.
Nedideli trūkumai. Naudotas daiktas, gali turėti nedidelių kosmetinių trūkumų, tačiau yra visiškai veikiantis.
Vidutiniai trūkumai. Naudotas, turi daugybę kosmetinių ar funkcinių trūkumų. Nėra pilnai veikiantis, tačiau pagrindinės funkcijos veikia tinkamai.
Dideli trūkumai.Neveikia pagal paskirtį. Trūkumai yra kritiniai, daiktą sunku naudoti, reikia remontuoti.

Komentaruose įkelkite visą su daiktu susijusią informaciją.
Nebijokite palikti komentarų. Visi suprantame, jog naudotas daiktas, gali turėti savo gyvenimo istoriją.

Daiktai siunčiami per "Omniva" arba "LP Express" paštomatus.
Kas pasirenka siuntimo būdą?
Siuntėjas nurodo, kuriais paštomatais galima siųsti daiktą. Jei galimi abu variantai, užsakovas gali pasirinkti jam patogiausią paštomatą.
Kas apmoka siuntimo išlaidas?
Siuntimo išlaidas apmoka užsakovas. Siuntimo kaina automatiškai pridedama prie užsakymo sumos.

Turint siuntos kodą galima stebėti siuntos pristatymo procesą:

Siuntos kodas nurodytas prie kiekvienop užsakymo.

Pardavėjas gavęs pranešimą, kad apmokėta už prekę ir siuntos kodą, turi per 5 dienas išsiųsti ir informuoti pirkėją. Pirkėjas atsiėmęs siuntą iš paštomato iki kitos dienos 12 val. turi patvirtinti apie siuntos gavimą arba pateikti pretenziją Pardavėjui jei yra kažkokių problemų. Vėliau pretenzijos nepriimamos. Pretenzija pateikiama per mūsų kontaktų formą.

Neišsiuntus siuntos per 5 dienas, laikoma kad sandoris neįvyko. Tokiu atveju pirkėjui grąžinama visa sumokėta suma.

Gerbkite vieni kitus ir jei negalite sandorio užbaigti, būtinai informuokite mus.

Jūsų mainų skelbimų sąrašo apačioje yra raudonas mygtukas "Išjungti visus skelbimus (atostogos)", paspaudus jį bus išjungti visi jūsų skelbimai. Grįžę iš atostogų pratęsite skelbimų galiojimą. Tai svarbu, nes atostogų metu negalėsite daiktų išsiųsti.

Užsakovo sumokėti pinigai yra „įšaldomi“ kelių dienų laikotarpiui, kol jis patvirtina, jog daiktą gavo. Tuomet pinigai pasiekia jūsų VP sąskaitą. Tokiu būdu užtikrinamas sandorio saugumas. Visą informaciją matysite mainų proceso metu, sekite instrukcijas.

Gautus pinigus galite panaudoti kitų daiktų užsakymui. Pinigai nėra pervedami į banko sąskaitą.

Siekiant užtikrinti, kad mainomų daiktų sąrašas būtų aktualus ir visus būtų įmanoma įsigyti, nustatytas 20 dienų skelbimo galiojimas.

Po 20 dienų mainų dalyvis sulaukia žinutės su prašymu patvirtinti skelbimų galiojimą. Tai proga peržiūrėti ir ištrinti iš sąrašo daiktus kurių nebenorite mainyti.

Skelbimų galiojimas pratęsiamas vieno mygtuko paspaudimu. Paspaudus žalią pratęsimo mygtuką tuo pačiu iškelsite savo daiktus į pagrindinį puslapį ir jie bus labiau matomos lankytojams (tą galite daryti kartą per dieną nemokamai).

Tokios galimybės nėra numatyta. Visi mainai vyksta per Mainu.lt, mokėjimas vyksta per el.bankininkystę, o siuntimas paštomatais. Mainu.lt veikia kaip tarpininkas, užtikrinantis, jog šis procesas būtų paprastas ir saugus.

Bendra informacija

Mainų dalyviai – tai privatūs asmenys. Vieniems tai – hobis: jie mėgsta ieškoti ir dalintis įdomiais daiktais. Kiti, įkvėpti minimalizmo idėjos, siekia atsisakyti perteklinių daiktų. Treti aktyviai mainosi – taip jie greičiau įsigyja norimų daiktų neišleisdami viso atlyginimo.

Mainu.lt (VP) virtuali piniginė, tai jūsų sąskaita šiame tinklalapyje. Ji papildoma, kuomet išmainote daiktą. Šios sąskaitos pinigus galite naudoti tik kitiems daiktams užsakyti.

1. Galite nemokamai paskelbti apie mainomus daiktus. Galima kasdien reklamuoti / iškelti savo skelbimą į viršų.
2. Užsakovas moka kainą, nurodytą prie daikto, ir siuntimo mokestį, kuris rodomas prieš apmokėjimą.
3. Mainai yra saugūs – nepavykus sandoriui, pinigai automatiškai grąžinami į jūsų VP sąskaitą arba, pagal prašymą, į banko sąskaitą.
4. Jokie papildomi mokesčiai mainų metu nėra taikomi.

Panaudokite slaptažodžio priminimo formą, kurią galima rasti žemiau prisijungimo formos arba paspaudus šią nuorodą slaptažodžio priminimas
Nurodykite el. pašto adresą, kurį įvedėte registruodamiesi ir sekite tolimesnes instrukcijas. Jei registravotės jungiantis per socialinius tinklus, nurodykite socialinei paskyrai naudotą el.pašto adresą.

Jei tinklalapis neužsikrauna teisingai, nematote tinklalapio dalių, kurias įpratę matyti, pirmiausia pabandykite prisijungti prie tinklalapio iš kitos naršyklės (Mozilla, Internet Explorer, Opera ar Google Chrome), kito kompiuterio ar išmaniojo įrenginio. Jei problema pastebima visuose įrenginiuose, užfiksuokite problemą ir atsiųskite ekrano nuotrauką administracijai. Jūsų pastabumas svarbus tobulint tinklalapį ir išvengiant rimtesnių veikimo sutrikimų.

Jei sutrikimas pastebimas tik vienoje naršyklėje, turėtumėte ištrinti savo naršyklės cache atmintį. Tai galite padaryti naršyklės lange paspaudę mygtukų kombinaciją CTRL + F5 arba CTRL + R.

Spaudžiate [Jūsų vardas] -> Profilis -> Ištrinti paskyrą.
Dėmesio! Bus ištrinti visi jūsų duomenys, pinigai esantys virtualioje sąskaitoje ir visi skelbimai!