Televizijos reklamos elementų efektyvumas

Autorius: Vytautas V. Sirtautas
ISBN kodas:
9789955187158
Išleidimo metai:
2013
Puslapių skaičius:
111
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Knyga "Televizijos reklamos elementų efektyvumas" papildo gana negausią kompleksinių reklamos tyrimų erdvę.
Iš kokių elementų susideda efektyvi TV reklama? Kokia reklama patinka paaugliams, jų tėvams ir seneliams?
Į šiuos ir panašius klausimus pabandė atsakyti studijos autoriai.
Iš kokių elementų susideda efektyvi TV reklama? Kokia reklama patinka paaugliams, jų tėvams ir seneliams?
Į šiuos ir panašius klausimus pabandė atsakyti studijos autoriai.
Knyga "Televizijos reklamos elementų efektyvumas" papildo gana negausią kompleksinių reklamos tyrimų erdvę.
Iš kokių elementų susideda efektyvi TV reklama? Kokia reklama patinka paaugliams, jų t...
Skaityti daugiau...
Iš kokių elementų susideda efektyvi TV reklama? Kokia reklama patinka paaugliams, jų t...
Knyga išmainyta
Mainyk perskaitytas knygas į kitus daiktus!