Politika ir pramogos komunikacijos kontekste

Politika ir pramogos komunikacijos kontekste
ISBN kodas: 9786094576379
Išleidimo metai: 2014
Puslapių skaičius: 177
Kalba: Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Monografijoje "Politika ir pramogos komunikacijos kontekste" atskleidžiami pramogų ir politikos sąveikos fenomenas, jo esmė ir funkcionavimo modelis padės geriau suprasti šio reiškinio galią ir įtaką formuojant visuomenės sąmonėje pageidaujamus vaizdinius, turinčius įtakos rinkėjų elgesiui ir vertybinėms bei politinėms nuostatoms.
Pateikiamos pramogų, kaip komunikacijos formos, samprata, rūšys ir socialinės funkcijos, taip pat politinės rinkodaros priemonių galimybės kuriant ir vizualizuojant politiko įvaizdį leis geriau suprasti ir įvertinti politikų dalyvavimo pramogų renginiuose priežastis, motyvus, būdus ir pasekmes.

Remiantis atlikto trijų kartų atstovų (jaunimo, vidurinės kartos, senjorų) ir politologų bei žurnalistų, rašančių politikos temomis, tyrimo duomenimis, atskleidžiamas požiūris į politikų žinomumą ir dalyvavimą pramoginiuose renginiuose.
Monografijoje "Politika ir pramogos komunikacijos kontekste" atskleidžiami pramogų ir politikos sąveikos fenomenas, jo esmė ir funkcionavimo modelis padės geriau suprasti šio reiškinio galią ir įtaką...
Skaityti daugiau...
Knyga išmainyta
Paspauskite ir gausite pranešimą, kai knyga atsiras.

Mainyk perskaitytas knygas į kitus daiktus!