Paslaugų marketingo pagrindai

Autorius: Rita Mažeikaitė
ISBN kodas:
9986929962
Išleidimo metai:
2001
Puslapių skaičius:
128
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Knyga sudaryta iš aštuonių stambesnių dalių: Paslaugų samprata; Skiriamieji paslaugų bruožai; Paslaugų marketingas; Strateginis veiklos planavimas; Paslaugų rinka; Nekomercinės paslaugos ir jų reikšmė ekonomikai; Paslaugų pasiūlymų pateikimo būdai; Teorinė paslaugų sferos samprata; Šiuolaikinės gamybos ir tarpinių(gamybinių paslaugų)paklausos pokyčiai.
Knyga sudaryta iš aštuonių stambesnių dalių: Paslaugų samprata; Skiriamieji paslaugų bruožai; Paslaugų marketingas; Strateginis veiklos planavimas; Paslaugų rinka; Nekomercinės paslaugos ir jų reikšmė...
Skaityti daugiau...
Knygą siūlo:
Mainyk perskaitytas knygas į kitus daiktus!