Paslaugų marketingo pagrindai

Paslaugų marketingo pagrindai
ISBN kodas: 9986929962
Išleidimo metai: 2001
Puslapių skaičius: 128
Kalba: Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Knyga sudaryta iš aštuonių stambesnių dalių: Paslaugų samprata; Skiriamieji paslaugų bruožai; Paslaugų marketingas; Strateginis veiklos planavimas; Paslaugų rinka; Nekomercinės paslaugos ir jų reikšmė ekonomikai; Paslaugų pasiūlymų pateikimo būdai; Teorinė paslaugų sferos samprata; Šiuolaikinės gamybos ir tarpinių(gamybinių paslaugų)paklausos pokyčiai.
Knyga sudaryta iš aštuonių stambesnių dalių: Paslaugų samprata; Skiriamieji paslaugų bruožai; Paslaugų marketingas; Strateginis veiklos planavimas; Paslaugų rinka; Nekomercinės paslaugos ir jų reikšmė...
Skaityti daugiau...
Knygą siūlo:

Mainyk perskaitytas knygas į kitus daiktus!