Paslaugų marketingas ir vadyba

Paslaugų marketingas ir vadyba
ISBN kodas: 9789955256564
Išleidimo metai: 2015
Puslapių skaičius: 468
Kalba: Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Leidinyje "Paslaugų marketingas ir vadyba" stengiamasi sistemiškai, t.y. nuo to, kokia veikla laikytina paslauga, iki organizacijos santykių su vartotojais, pateikti naujausias marketingo ir vadybos žinias, aktualias organizacijoms, kurios jau teikia paslaugas ar ketina savo veikloje vadovautis paslaugų logika.


Vadovėlį sudaro 18 skyrių. Medžiaga pateikiama vadovaujantis marketingo komplekso formulavimo logika. Čia nenagrinėjama tai, ką studentai jau turi žinoti, išklausę bendrąją marketingo teoriją. Kad būtų išryškinti paslaugų marketingo ypatumai, paslauga lyginama su preke.


Vadovėlis skirtas studijuojantiesiems socialinius mokslus, taip pat paslaugas teikiančių įmonių darbuotojams.
Leidinyje "Paslaugų marketingas ir vadyba" stengiamasi sistemiškai, t.y. nuo to, kokia veikla laikytina paslauga, iki organizacijos santykių su vartotojais, pateikti naujausias marketingo ir vadybos ž...
Skaityti daugiau...
Knyga išmainyta
Paspauskite ir gausite pranešimą, kai knyga atsiras.

Mainyk perskaitytas knygas į kitus daiktus!