Marketingas

Autorius: Arvydas Pajuodis
ISBN kodas:
9789955931805
Išleidimo metai:
2000
Puslapių skaičius:
608
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Tai antrasis didelį populiarumą pelniusio lietuvių autorių vadovėlio „Marketingas“ leidimas. Vadovėlyje išsamiai nagrinėjamos visos pagrindinės marketingo temos, įeinančios į platų marketingo disciplinos kursą. Kiekvienas klausimas aptariamas ne tik teoriniu, bet ir praktiniu požiūriu, atskleidžiant marketingo veiksmų svarbą įmonių veikloje. Medžiaga iliustruojama marketingo veiksmų Lietuvoje pavyzdžiais. Vadovėlis skirtas aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentams, taip pat įvairiausių sričių vadybininkams bei specialistams, norintiems pagilinti ar susisteminti marketingo žinias.
Tai antrasis didelį populiarumą pelniusio lietuvių autorių vadovėlio „Marketingas“ leidimas. Vadovėlyje išsamiai nagrinėjamos visos pagrindinės marketingo temos, įeinančios į platų marketingo discipli...
Skaityti daugiau...
Knyga išmainyta
Mainyk perskaitytas knygas į kitus daiktus!