Integruotosios marketingo komunikacijos

Integruotosios marketingo komunikacijos
ISBN kodas: 9789955127550
Išleidimo metai: 2012
Puslapių skaičius: 256
Viršelis: Minkštas
Mokomosios knygos paskirtis – padėti studentams studijuoti integruotųjų marketingo komunikacijų procesus, integruotųjų marketingo komunikacijų strategijos sudarymo principus, reklamos kampanijos planavimą, asmeninio pardavimo, pardavimo skatinimo ir populiarinimo, ryšių su visuomene, tiesioginio marketingo ir interaktyviojo / interneto marketingo veiklos taktikas.
Mokomosios knygos paskirtis – padėti studentams studijuoti integruotųjų marketingo komunikacijų procesus, integruotųjų marketingo komunikacijų strategijos sudarymo principus, reklamos kampanijos plana...
Skaityti daugiau...
Paspauskite ir gausite pranešimą, kai knyga atsiras.

Mainyk perskaitytas knygas į kitus daiktus!