Gravitacinė rinkodara

Autorius: Jimmy Vee, Travis Miller, Joel Bauer
ISBN kodas:
9789955460961
Išleidimo metai:
2009
Puslapių skaičius:
240
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Kiekvienas verslininkas pasaulyje turėtų nusipirkti keletą knygos "Gravitacinė rinkodara. Mokslas, kaip pritraukti pirkėjus" egzempliorių ir visada juos laikyti šalia... Kodėl? Todėl, kad tai yra perversmą sukelianti knyga, kuri akimirksniu gali pakeisti jo verslą! Ši knyga "Gravitacinė rinkodara. Mokslas, kaip pritraukti pirkėjus" pateikia naujoviškus būdus išsiskirti iš minios ir pritraukti būtent tuos klientus, kurių jūs norite, kurių jums reikia ir kokių nusipelnote. "Gravitacinė rinkodara" yra jūsų vedlys, padedantis patenkinti nuolat besikeičiančius vartotojų poreikius. Knygoje mokoma, kaip akimirksniu užmegzti emocijomis paremtus savitarpio santykius. Čia nėra bandymų laimėti apdovanojimus už kūrybingumą. Čia yra tik primygtinis raginimas sukurti įtikinamą savo žinios pasiuntimo būdą, kuris pakeičia žmonių mąstyseną. Jimmy Vee, Travisas Milleris ir Joelas Baueris pateikia idėjas, kruopščiai išbandytas ir įrodytas tūkstančiuose skirtingų kolektyvų, visa, apie ką jie rašo, jų pačių išsamiai išnagrinėta ir griežtai įvertinta. Jimmy Vee ir Travisas Milleris yra jauni verslininkai, turintys potraukį mokyti ir įkvėpti kitus kurti verslą, kuris būtų malonus, paprastas ir klestintis (MPK). Jų rinkodaros įžvalgos buvo pritaikytos įvairiose pasaulio šalyse, tokiose kaip Kinija, Lenkija, Didžioji Britanija, Olandija, Pietų Afrika ir Kanada. Joelas Baueris, pasak laikraščio Wall Street Journal Online, yra "neabejotinai didžiausias prekybos parodų sėkmės kūrėjas". Naudodamas prikaustančią dėmesį magijos, hipnozės, įtikinėjimo pirkti ir šou šėlsmo sintezę, Joelas parodose suburia minias iš praeivių ir paverčia juos noriais savo klientų pirkėjais. Iš anglų kalbos vertė Kęstutis Mickus
Kiekvienas verslininkas pasaulyje turėtų nusipirkti keletą knygos "Gravitacinė rinkodara. Mokslas, kaip pritraukti pirkėjus" egzempliorių ir visada juos laikyti šalia... Kodėl? Todėl, kad tai yra perv...
Skaityti daugiau...
Knygą siūlo:
Mainyk perskaitytas knygas į kitus daiktus!