Elektroninis marketingas

Autorius: Arvydas Bakanauskas
ISBN kodas:
9789955123323
Išleidimo metai:
2008
Puslapių skaičius:
184
Kalba:
Lietuvių
Viršelis: Minkštas
Nagrinėjama marketingo raida, elekroninio verslo pagrindai ir elektroninio marketingo orientacija. Apibrėžiama internetinio marketingo samprata ir esmė.Elekroninis marketingas analizuojamas kaip procesas,kurio metu sukuriami ir palaikomi santykiai su klientu naudojant internetines technologijas, norint palengvinti informacijos, produktų ir paslaugų, kurios tenkina abiejų pusių reikalavimus,kaitą.
Nagrinėjama marketingo raida, elekroninio verslo pagrindai ir elektroninio marketingo orientacija. Apibrėžiama internetinio marketingo samprata ir esmė.Elekroninis marketingas analizuojamas kaip proce...
Skaityti daugiau...
Mainyk perskaitytas knygas į kitus daiktus!